söndag 15 december 2013

Årets Önskelista

Jag personligen tror att man aldrig växer från önskelistor, speciellt så här kring jul.
Jag har själv knåpat ihop en liten önskelista, blev några saker som jag saknar här hemma.

Bilden är lånad från Medtryck.
Ja jag älskar ost, speciellt ostbricka tillsammans med vindruvor och päron. Då är ju en ostkniv ett måste, vilket jag inte äger.


Bild lånad från Ullanunelma.
Jag har ägt några bakformar med löstagbar kant, men efter ett tag bågnar de och alla smet droppar ner i ugnens botten. Så det är nog billighets varianten som jag har haft. Nu önskar jag mej en rejäl som inte bågnar det första den gör.


Bilden är lånad från Madeleines Blogg.
Jag har redan en massa Latte glas men inga skedar, som jag nu önskar mej. Ska vara riktigt långa som går över kanten. 


Bilden är lånad från Små Vita Ting.
Ljuslyktor kan man inte få för många av, ja iaf inte jag.
Önskar mej därför flera stora och höga - helst vita.


Bilden är lånad från Hemmainredning.
Bakformar i Silikon är användbara, förutom att baka i dom så kan man även gjuta med i gips i dom som jag ska prova med.


Bilden lånad från StyleRoom.
Ja det är såna glasburkar jag önskar mej, inte innehållet....hahaha
Kommer att göra om i mitt skafferi med just dessa burkar, men då med olika storlekar - kommer att bli jättesnyggt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...