tisdag 20 november 2012

Kissarna Våra

Lite ska jag väl ändå orka julblogga, trotsa magsjukan lite. Har mer eller mindre varit liggande idag. Så besvikna tjejer som inte fick gå till skolan i morse. Men ompysslad har jag blivit, Tilde fixade frukost åt henne å Tindra i morse, å jag fick en kopp te som jag inte fick ner.

Jag har ju glömt att skriva om våra små ulltussar, dom är inte så gamla än då vi hämtade hem dom i början av september - men ack så söta

Foto: Jenniiz
 Lilla killen Lucifer han letar upp allt han krypa in i, å då menar jag allt.
Här hittade han Tindras överkast som han tyckte var prefekt och gosig.

Foto: Jenniiz
Lilla tjejen Mizty är en liten spelevink hon.
Kunde ju inte låta bli att ta ett kort när hon satt i min gryta

Foto: Jenniiz
Ja dessa små sötnosar är det Norska Skogsisar i, men inte helt renrasiga.
Men inte gör det mej något, de är så goa ändå....
Syskon är dom oxå, så dom har haft varann hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...