lördag 17 november 2012

TV4 tar Upp Kampen

Igår publicerade Aftonbladet att Agneta Sjödin kommer att spendera julhelgen i TVrutan. Hon sänder Nyhetsmorgon den 23:e och Nyhetsmorgon tillsammans med Steffo Törnquist på julaftonsmorgonen samt att hon sen kör hela kvällen.

Bilden lånad från Expressen.

Kul att TV4 kommer med ett alternativ, men personligen så kommer jag inte att kunna slita mej från SVT1 och deras jultradition. Synd bara att inte TV4 gjort julvärd som en tradition, de har bara haft julvärdar några få gånger och då inte varje år.

Tidigare julvärdar har varit:
2003: Kristian Luuk
2005: Josefin Crafoord
2010: Tilde de Paula

1 kommentar:

  1. Ja, jag gillar Agnetha jättemycket!! Så jag kommer nog att se mer på tv4 än på svt...

    Tack för goa ord om mina kissar <3 Mina katter är skogkatter, min lilla smalis (den sköldpaddsfärgade) har faktiskt vunnit priser när vi varit på utställning. Rödtottan har fått vara hemma, dels är hon lite räddare och är inte riktigt bra typad för en norsk skogkatt -trots att dom är syskon...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...