onsdag 12 december 2012

Granen Är Uppe

Igår innan tjejerna kom hem från skolan, var jag till förrådet och tog fram granen.
Kan ju säga att dom var överlyckliga när de kom hem och såg vad jag hade tagit fram.
När jag var liten klädde vi alltid granen dagen före julafton, men eftersom att jag har mina töser varannan vecka så har vi skapat en egen tradition. För att få njuta av granen mer så klär vi den på lucia-veckan.

Nu är julgranen klädd oxå, det gjorde jag å töserna mina igår kväll. 

Lucifer tyckte att det var mysigt under granen, så med han blir det inga problem med granen. Men Mizty hon tyckte att både glitter å kulorna var jättekul att leka med, men förstod inte varför hon hade ett åskmoln till matte bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...