måndag 24 december 2012

Julafton 2012

När jag har mina barn under julen, jag å barnens pappa brukar turas om varannan jul.
Det fungerar för oss, barnen är oxå nöjd med det.
Ja iaf så är vi då hemma hos mina föräldrar samt att mina syskon är oxå där.

Julgranen med alla julklappar hemma hos mormor å morfar.

 En del av julbordet med Janson, Prinskorv, Ägg, Potatis....

Så andra delen av julbordet med Julskinkan och min egen hemmagjorda Sill.....

Ja så har vi hela julbordet med Rödbetssallad, Pank(sk Rörost), Saffrans Kaka, Leverpastej, Brorsans å syrrans egna Sillar de hade gjort, Kalvsylta, Janson, Så min Sill.....osv

 
 Tindra julfin som tar sig an julmaten...

 Tilde är koncentrerad på julmaten...

 Tjejerna mina med deras MINSTA julklapp de fick...eller var det STÖRSTA kanske....

Mina barns tradition när vi har julafton hemma hos mormor å morfar.
Att Tilde ska läsa på Julklapparna och Tindra delar ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...